FAQ - Veelgestelde vragen
Klik voor meer informatie over de betreffende categorie | |
Aanleveren clubnieuws | Aantal vragen: 1 |
Accommodatie | Aantal vragen: 8 |
Arbitrage | Aantal vragen: 2 |
Clubfuncties | Aantal vragen: 10 |
Clubinfo | Aantal vragen: 2 |
Helpdesk | Aantal vragen: 10 |
Hockey | Aantal vragen: 7 |
Lidmaatschap | Aantal vragen: 1 |
Mist u informatie hier? Mail ons op [email protected] |
Clubinfo |
Hoe is de vereniging georganiseerd? |
Momenteel kent het bestuur van HOD (Hockey Ons Devies) de volgende functieverdeling en organisatie: Voorzitter, Secretaris, Penningmeester, Bestuurslid Facilitair, Bestuurslid Hockey Technisch, Bestuurslid Junioren. De actuele namen en telefoonnummers zie je op de website onder Informatie- Organisatie. |
Verzekeringen |
HOD is via de KNHB verzekerd voor ongevallen. Deze collectieve ongevallenverzekering geeft een aanvullende dekking geeft bij medische kosten als gevolg van ongevallen bij trainingen en wedstrijden. Alle leden vallen onder deze verzekering. Aanvullend betekent in dit geval: voor zover je eigen verzekering de kosten niet of niet voldoende dekt. Ook voor schade is een aanvullende dekking. Op https://www.interpolis.nl/dossiers/interpolis-en-koninklijke-nederlandse-hockey-bond/schade-melden-hockey kun je meer informatie vinden. |